هشدار کرويف به گوارديولا: به جاي آنکه نگران داور يا زمين چمن باشي، نگران تيمت باش

یوهان کرویف، اسطوره هلندی باشگاه بارسلونا در ستون هفتگی اش در روزنامه «ال پریودیکو» به بررسی 4 دیدار ال کلاسیکویی که در طول 20 روز جاری برگزار می شود پرداخته. بعد از مصاف این دو تیم در لالیگا (که با تساوی 1-1 خاتمه یافت) و در فینال جام حذفی (که با برد و قهرمانی رئال همراه بود)، این دو تیم چهارشنبه شب مقابل هم قرار خواهند گرفت.

 کرویف معتقد است : «رئال با قدرت بیشتری گام به این بازی می گذارد.» البته او معتقد است که حالا که شاگردان مورینیو، خود را مدعی اصلی پیروزی و صعود از این مرحله می دانند، این ممکن است به نفع بارسا باشد:« اگر مادریدی ها خود را مدعی می دانند، اوضاع برای بارسا بهتر می شود. در یکسو بحث احساسات موجود مطرح است و در سوی دیگر پتانسیل عملکرد تیمهاست.»

 سرمربی سابق آبی اناری ها معتقد است که هر یک از این دو تیم می توانست در والنسیا به برتری برسد:« تفاوت بین یک تیم و تیم دیگر را 8 امتیاز فاصله ای که در بین نام این دو تیم در جدول رقابتهای لالیگا مشخص کرده، رقم می زند. »

 او با آنالیز دیدار فینال جام حذفی اسپانیا که 4شنبه گذشته در ورزشگاه مستایا برگزار شد، گفت:« در مستایا، رئال تمام وجودش را برای پیروزی در یک دیدار و رسیدن به یک جام به کار گرفت. در آن روز، تنها 45 دقیقه طول کشید که بارسا به نیاز حریفش پی ببرد و آنها در وقت های اضافه سکه  را روی هوا زدند.»

 اسطوره هلندی معتقد است که بارسا برای آنکه بتواند در لیگ قهرمانان اروپا به موفقیت برسد، باید فوتبال خودش را بازی کند:« بارسا نباید در جنگهای لفظی و کلامی وارد شود. این سبک کاری بارسا نیست و در این زمینه همیشه بازنده است.»

 بخش پایانی صحبتهای کرویف، خطاب به گواردیولا بود:« اگر گواردیولا بخواهد نگران شود، نباید نگران اینکه چه کسی بازی را سوت می زند و یا اینکه اوضاع زمین چمن چطور است، باشد.نگرانی را باید درمورد موضوع عمیق داشت.»

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 6 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 1418
بازدید کل : 71793
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket